radomyshl.com Радомышль
 
17 липня 2012
-

Сім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедах

Сім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедах

Коли наступає літня пора багато сімей вирушають на відпочинок до моря. Хтось обирає для поїздки комфортний автобус, комусь до вподоби подорож на поїзді, адже кожен піклується про процес поїздки, хоча для більшості це просто переміщення з пункту А в пункт Б. Але насправді поїздка може бути і самим відпочинком — веселим, активним та екстремальним. Радомишляни Микола та Альона Ляпунови зі своїм 3 річним сином Кирилом цього літа зробили свій відпочинок дійсно неймовірним і вже точно незабутнім — цього разу на відпочинок до моря сім’я вирушила на велосипедах. З Радомишля до Миколаєва трапилось багато пригод і цікавинок. Як розказує саме подружжя, ця поїздка стала однією з найнеймовірніших подій в їхньому житті.

На двох власноскладених велосипедах, з наметами та змінними речами Ляпунови подолали відстань понад 1 тис. км, проїжджаючи на день близько 100 км. Харчування та воду купували в придорожніх кафе та магазинах. На ночівлю спинялися, коли стемніло, розбиваючи намет не далеко від траси та прокидаючись зранку, продовжували шлях. 5 днів тривала поїздка подружжя до Миколаєва. У самому ж Миколиєві Микола, Альона та Кирил зустрілися з друзями, з якими вирушили до моря. За тиждень відпочинку на морі, сім’я знову сіла на велосипеди, та вирушила додому - до Радомишля, шлях на повернення до якого також зайняв 5 днів.

Протягом подорожі родина відвідала багатьох своїх знайомих та родичів, відвідали безліч міст, познайомились з їх околицями та історією, що зробило відпустку насиченою.

 

Сім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедахСім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедахСім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедахСім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедахСім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедахСім’я з Радомишля відпочивати до моря вирушила на велосипедах


Увага!
Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях.
За зміст коментаря відповідає його автор.
  • Да Бог им в помощь, пусть путешествуют))) Может медаль за ,,подвиг,, получат)) Это было лично мое мнение, никому его не навязываю его и соглашаться с ним не прошу. У каждого свой взгляд на правильное воспитание детей.

    Ему ни разу не нужна слава, и вообще он не любит хвастаться))))
    http://vk.com/nlyapunov

    На этом полемику можно закончить.
  • lol lol Не забудьте сохранить и перечитать на ночь)))

    Не любят гонцы за славой критики, увы, лучшая защита-нападение. С активным отдыхом и здоровым образом жизни моей семьи все в порядке, не стоит так переживать. Я понимаю, что у всех разные материальные возможности, но здоровье моего ребенка для меня превыше всего и такое я бы не позволила.

    ПС. Кстати, и очень рада, что попробовала пиво именно радомышльское, а не какую-нибудь Балтику вот тут реально есть чем гордиться жителям Радомышля.
  • Natali,
    Вы либо деградируете как личность, либо просто врёте, что также есть деградация. Посмотрел Ваши комментарии к другим статьям:

    5.08.2011 "У МІСЬКОМУ СКВЕРІ ВІДВЕРТО РОЗПИВАЮТЬ ГОРІЛКУ"
    Natali - Для тех, кто в танке- пивко, как Вы, любезная, выразились, не люблю в принципе и уж тем более не ,,посасываю,, его ни дома, ни в публичных местах))) К счастью, у меня хватает средств посещать кафе/бары/рестораны.

    и менее, чем через год:
    15.07.2012 "Історія ПБК "Радомишль" в пивних етикетках."
    Natali - Вчера попробовала замечательное пиво Жигули, мне очень понравилось. Кстати, Радомышльский пивзавод в этом году выступает одним из спонсоров Одесского кинофестиваля. Похвально.

    Не трудно догадаться, что Вас может ожидать еще через год. Из этих двух Ваших комментариев понятно Ваше отношение к активному отдыху и здоровому образу жизни. Для Вас велосипеды - отстой, лучше пивка попить.

    Ну и как Вы выразились:
    На этом полемику можно закончить.
  • respect !!!
  • Подорож, варта поваги! Не кожен так зможе, особливо це стосується дівчат.. Молодці. І дитині буде пригода на все життя!
  • А мені здається така подорож ще не для трьохрічної дитини.
  • Радомишлянка, полностью с Вами согласна. В таком возрасте он ни кайфа не получит и не запомнит ничего. Чего не скажешь о его родителях)))))
  • Шановні Natali та Радомишлянка, ві напевно дитячі психологи?
    Чи просто так вирішили гарну ідею розбавити негативом?
    Звідки вам відомо, отримала дитина кайф чи не отримала? запам'ятала подорож чи не запам'ятала? Як тільки люди вміють зіпсовувати гарну ідею негативним розмірковуванням - нажаль, це ще наш менталітет такий - не можуть люди повірити в позитив без негативної складової.
  • Уважаемый, сбавьте пыл. Для того, чтобы немного понимать психологию детей, достаточно быть родителем и достаточно много времени уделять своим детям. Да и вообще, разве кто-то что-то плохого сказал? По-моему, нет. Может Вы ждали восхищений? Родители- молодцы, но идею тащить трехлетнего ребенка на велике целыми днями под палящим солнцем на протяжении стольких дней, извините, считаю полнейшем абсурдом. Бредовость идеи подтвердит любой педиатр.
  • Шановний Коля! Я не мала на увазі той факт. чи отримала дитина кайф від подорожі чи не отримала. Такого роду екстрім не для трьохрічних діток в тому плані. що це свого роду незручності для маленької дитинки. Це літо. Сьогодні пекуче пекуче сонце, завтра страшна злива з блискавками, а це вам дорога, та ще й яка!!!! Я абсолютно згодна. що для дорослих це кайф, але не для трьохрічного хлопчика! Думаю що більшість мам абсолютно зі мною згодна.
  • Natali, вы сами педиатр или уже успели проконсультироваться с педиатром? вернее с педиатрами, при чём со всеми, раз так от имени всех педиатров выступаете. Вам не к педиатру надо... "Сбавьте пыл" - я абсолютно спокоен, в отличие от Вас. "разве кто-то что-то плохого сказал? По-моему, нет. " - у вас Абсурд и Бредовость - это наверное самые хорошие слова.
  • Посади 3-х річне дитя на те сіделечко куценьке і вези 100 км на пекучому сонці........ ммммда.... і так 5 днів. А потім назад ще. Дурдом!!!
  • А мені здається, Коля, що Ви, шановний, абсолютно не маєте поняття що таке мати дитину.
  • Все, дівчатка.. Не треба нікому нікуди їхати. Нехай росте задротом перед компом і не бачить світу)) Ви занадто цяцькаєтесь із дітьми. Тому вони ростуть розбещеними і невихованими. Раніше і не таке переживали. Цілими днями пасучи худобу, не їли, босими ходили по землі. Що знайдуть - в рот, не миючи руки.. Я пам'ятаю своє дитинство. То мене зранку холодною водою вмивали, я з 4 років вже мав власну сокрику і вмів рубати дрова (нехай і маленькі), мама мене у сінях на ходо лишала спати.. Тепер проблем зі здоров'ям нема і руки рівно виросли. Варто запитати у самої дитини, чи подобається їй ця подорож.
  • Tranceliker - дякую за підтримку... Згоден на всі 100%.
    Щодо педіатрів - не запересую - педіатри вряд чи підтримають таких батьків. Кому, крім батьків потрібні здорові діти? Точно не лікарям.
  • Цікава тема. Люди абсолютно не розуміють що значить подорожувати велосипедом, а беруться коментувати. Вам літакі всім подавати, або комфортабельні автобуси... Думаю дитина задоволена відпочинком.
  • сiмї Ляпунових треба накупити льодяників.
    Роздати тим ,хто багато п*zдить нехай сосуть.

    МОЛОДЦІ!
  • cannibal, lol
  • 100% ті хто підтримав ідею взяти в подорож трьохрічну дитину - своїх дітей не мають. Причини на це дві: або бояться такої відповідальності, або в силу свого віку. Так що, панове, спочатку обзаведіться дітьми, а потім будете судити - правильно це, чи ні. А то зі сторони смішно виходить, що підлітки чи ті хто бояться заводити дітей, судять про батьківство з справжніми мамами.
  • ЛСД, з ваших слів, навіть ті, хто взяв в подорож свою дитину - 100% своїх дітей не мають. Здається, я починаю розуміти, чому ви назвались "ЛСД".
  • Коля,
    То що ви собі там напридумували про мій нікнейм, залиште при собі. Насправді мій нікнейм означає "жидкий кристалічний дисплей", і якщо Вас в гуглі не забанили то ви швидко найдете відповідь на це питання.
    Що до теми, як би зробити опитування серед батьків, чи взяли би вони в таку подорож трьохрічну дитину, то результати були би невтішні для вас. А випадок накшталт цього, це лиш одноразово.
  • ЛСД, як би зробити опитування серед батьків - поправочка: опитування треба робити серед батьків, які не п'ють, не курять, ведуть здоровий спосіб життя, взяли на себе повну відповідальність за здоров'я та виховання своїх дітей (а не скинули її на лікарів-педіатрів та вихователів-вчителів), особисто виховують дітей особистим прикладом (а не телевізором, компьютером та іншими зомбуючими засобами) . У вас є такі знайомі батьки? В мене є такі, і з них всі хто знає про цю подорож - одобрили її.
  • Я бы не смог столько крутить педали. Молодцы!
  • Коля,
    тобто ті батьки які не займаються активним спортом для вас пяниці та наркомани? І про які компютерні ігри йде мова в три роки? Ви будете своїм дітям забороняти в три роки дивитися мультики? а замість того щоб дитина розвивалася розумово (що дуже важливо в цьому віці) ви її будете заставляти загорати на палючому сонці та дихати вихлопами автомобілів на дорозі, кормити нею комарів, та годувати консервами або іншою їжею приготовленою в несанітарних умовах?
    Якщо хочте щоб ваша дитина росла здоровою і не "задротом" як тут деякі висловились, віддвезіть її в село на літо.
  • ЛСД,
    Я ані слова не написав про активний спорт, про наркоманів, про комп'ютерні ігри, про мультики, про консерви та приготовлену їжу. Це все - ваша бурна фантазія, яка показує, що нічого кращого ви не можете придумати. Спробуйте мислити позитивніше, можливо у Вас вийде.
    Моя дитина росте здоровою, без ваших вказівок, чого відверто раджу всім батькам (і вам також).
  • ЛСД, Микола має рацію. Якщо подивитися на сучасних батьків, вони не можуть забезпечити належне виховання дитини. Більшість переймається, коли та щось начудила. І біжать до педіатрів вирішувати проблему, яка стала наслідком батьківської недбалості. Звісно, їхати понад трасою - не так і безпечно, але коли ви в машині їдете, також в салон потрапляє те ж повітря, що й до пішоходів. А щодо змушують засмагати на сонці, - то це перебільшено. Видно, що в дитини є одяг, до того ж на відкритому повітрі завжди віє вітерець. І ще раз наголошую: варто в самої дитини запитати, чи подобається їй така подорож. Згадайте себе в тому віці: всі хотіли податися десь далеко за пригодами! І невідомо, коли була подорож. До чи після нещодавньої спеки.
  • І ніхто не каже, що не хоче дітей.
  • Коля,
    зрозуміло, на ці питання ви відповідати не будете, бо нема що відповісти.
    Моя дитина також росте здоровою і без такого екстріму.
    Здоровя вам і вашим дітям, дякую.
  • Tranceliker,
    я свою думку висловивив, думаю більшість зі мною згодна. Як кажуть що занадто то не здраво. Думаю у всіх є близькі які проживають в селах, і кращим вибором для здоровя дитини було б віддати бабусі з дідусем, там і чисте повітря, і екологічно чиста їжа і є де побігати малечі. А якщо Коля і Ви вважаєте що возити дитину на велосипеді цілий день в одному положенні це спорт і дуже корисно, ну це Ваше право.
  • ЛСД, я думаю раз в дитинстві таке можна дозволити.. Діти перед телевізором і ПК проводять на багато більше )
  • Tranceliker,
    можна, но не в три роки.
  • ЛСД, судячи, з фотографії, яку зробила дитина, вона вже досить доросла. Але тут з вами не можу не погодитись. 5 років так.. А 3 - це вже більша відповідальність і ризики. Як Бог дасть.
  • ЛСД,
    відповідаю:
    1. "тобто ті батьки які не займаються активним спортом для вас пяниці та наркомани?" - ні, я не писав про активний спорт, я писав про здоровий спосіб життя, а це дещо інше.
    2. "І про які компютерні ігри йде мова в три роки?" - я не писав про комп'ютерні ігри, я писав про комп'ютер, а це дещо ширше. Хоча нажаль є і такі знайомі, в яких діти вже в три роки грають в ігри.
    3. "Ви будете своїм дітям забороняти в три роки дивитися мультики? " - так, звичайно забороняю дитині дивитись те страхітя по телевізору, яке ви називаєте мультиками. Ви самі дивились сучасні мультики перед тим, як дозволити дивитись їх своїй дитині?
    4. "...годувати консервами або іншою їжею приготовленою в несанітарних умовах? " - це могли придумати тільки ви. Батьки, які підтримують здоровий спосіб життя, завжди і всюди здатні знайти для своєї дитини (і для себе) здорову, екологічно чисту їжу (наприклад домашні фрукти, овочі, ягоди та ін.), а ви чомусь до такого не додумались, тільки про консерви згадали.
  • Коля,
    так, звичайно забороняю дитині дивитись те страхітя по телевізору, яке ви називаєте мультиками.

    в еру безлімітного та швидкого інтернету можна вибирати які мультики показувати а які ні.
    я не писав про комп'ютерні ігри, я писав про комп'ютер, а це дещо ширше.
    ви напевно мали на увазі програмування чи сидіння в соціальних мережах так? що ще трьохрічна дитина може вміти робити на компьютері крім перегляду мультиків та гри в пізнавальні ігри? Чи у вас на компьютері стоять стрілялки та гонки? попробуйте поставити туда наприклад щось дійсно дитяче.
    Що до їжі, це було припущення, чогось ви нічого не відповіли про вихлопні та угарні гази на дорозі, та про комарів
    Маю здогадку що Ви і є Микола Ляпунов, тому і в "штикі" приймаєте всю критику і так захищаєте свою поїздку. Але потрібно бути трохи вихованішим, вас тут ніхто не ображав, а ваші натяки на "лсд" і мою недалекоглядність лиш посилюють про вас негативне відношення.
  • Хлопці, розбиратися можна довго. Сім'я вже повернулася. Нехай самі напишуть, як дитина, які труднощі були на шляху. Прошу автора взяти детальніше інтерв'ю в наших героїв! А найголовніше - в найменшого! ))
  • Уже на вторую страницу пошло обсуждение
  • та годi вже!

    На сайті заборонено:
    3. Нецензурні вислови, висловлення порнографічного, еротичного чи сексуального характеру.


    Перше попередження від модератора
  • Это мне? А за что?
  • aleksandr, за слово пошло)))
  • В-общем, все предельно ясно, родители хотели выпендриться хотя бы на местном уровне. Молодцы, у них это получилось. Все остальное для них второстепенно и малозначимо.
  • Natali, дивними категоріями ви мислите.. Щоб випендритися треба 10 днів крутити педалі і жити в палатці, постійно втомленими лягати і прокидатися??? Знаєте, це не випендрьож.. Це робота, виснажлива і тяжка. Випендритися - це голим пройтися по місту.. А те, що зробила дана сім'я в наш час - подвиг!
  • Подвиг??))) В чем подвиг-то был??))) В том, что крутили педали?))) Ради чего, ради славы?)) Подвиг- это спасти жизнь человеку, к примеру. А потащить маленького ребенка это как минимум полная безответственность, т.к это не закаляет здоровье ребенка, а наоборот, усугубляет. Это я Вам говорю, как человек с медицинским образованием. Это Вы поймете, надеюсь, когда у Вас будут свои дети. Пусть лучше его папа совершает подвиги в карьерном росте, чтобы заработать на нормальные путешествия своего ребенка, способствующие его нормальному развитию во всех отношениях. А пока, мое личное мнение, это не подвиг, а дешевая игра на публику, еще и с устраиванием соплей-воплей здесь.
  • Natali, Більшість дорослого населення лінуються підняти свою гузню і сісти на велосипед просто щоб поїхати в магазин за хлібом. Мало хто зараз подорожує, живучи в палатках. Мало хто спроможний вирватись від звичного способу життя і так активно відпочити. Я також планую проїхатися із києва до Радомишля на велосипеді (не трасою, а пересічними шляхами). І не вважаю це випендрьожом. Це в першу чергу цікаво. Це свобода! Це пригоди, нові знайомства, це романтика, в кінці кінців! Це радість і на таке не кожен зможе! Тому люди й діляться радістю. Що толку їм з того випендрьожу? Чого вони досягнуть, ставлячи за ціль піар? Та нічого!
  • Это Вы у них спросите)))) Есть такое определение - тщеславие. Именно это руководит людьми, которые совершают такие типа ,,подвиги,, , а потом трубят о себе же на всю Украину, а потом еще же делают перепосты о себе))) Смешно)))
  • Я не имела в виду этот сайт))
  • Natali, ви так вперто говорите про "тщеславие", ніби впевнені в тому на 100%. Я ж сумніваюся в тому, що цим людям потрібна слава.. Просто незвичайна сім'я, яка любить незвичайно подорожувати. На їх фоні всі інші - сіра маса. Без образ.
  • Natali, Порадуйте, а який же вас активний відпочинок приваблює? Це напевне поседіти біля озера, або пройтись по магазинам ;)
  • Natali, доки росіяни не купили наш пивзавод, ніхто не випускав те низькопробне, як на мене, жигулі. Пан Vadoomka вам розповість із чого його роблять як і будь-яке інше.
  • Я не знаю, мне не с чем сравнить, но это так, ничего. А какое было лучше? Мне в прошлом-позапрошлом году заказывали привезти из Радомышля Пилсен(не помню правильного названия), это было лучше?

    Давай об этом в тему про пивзавод;-)
  • Tranceliker,
    Пан Vadoomka говорить що пиво "Жигулі" один із найкращих пілзнерів в Україні. Да і вся лінійка що випускається в Радомишлі разом із ППБ - це справжнє смачне пиво. Таким воно було до продажу заводу, таким воно і залишилось після.
  • Natal, та ті кого ще хвилює питання чи пішла подорож на користь Кирилу, хочу вам сказати, що як та, хто безпосередньо спілкувалася з подружжям і брала у родини інтерв’ю і, МАЛЮК ЗАДОВОЛЕНИЙ ПОДОРОЖЖЮ!! Хлопчик з задоволенням демонстрував своє вміння вже самостійно їздити на одному зі своїх 5 велосипедів. Малий так емаційно перевовідав, як вони подорожували, що недоговорював до кінця слова. Та й слів можна було не чути - достатньо бачити цю посмішку і жести малого!!!! Так що, Наталі, не робіть собі стресу. Бажаю вам, хоч раз в житті відчути те щастя, що Кирилко має в свої 3 рочки.
  • Natali,
    спасибо за ссылку на этого скромного человека) судя по всему "Коля" который тут так яростно защищает поступок семьи Ляпуновых, это и есть тот самый Николай Ляпунов. Рад что я не один тут такой "странный", который бы не подверг риску взять в такое путешествие маленького ребенка, видать тут всем защитникам которые защищают этот "подвиг", как в песне - "голову надуло". За два дня спора на сайте, спросил у многих знакомых семьянинов, все как один покрутили у виска на данный случай.

    Tranceliker,
    подвиг, це коли ризикуєш собою заради когось, а не рідними заради слави.
  • ЛСД, аналогично smile

    Irka, а что вы хотели, чтобы вам ответил трехлетний ребенок?)) Такие выводы способны делать только те, кто о детях знает понаслышке, а у вас их точно нет. Мне желать ничего не надо, спасибо, а вам я желаю как минимум испытать счастье материнства, вот тогда и сможете рассуждать об эмоциях малышей. И исполнения главного желания))
  • Natali та ЛСД повністю згодна з вами! Шановні, мова йде не про користь спорту, а про те, що маленька 3-х річна дитина ще не готова фізично до такого випробування! Варто тільки уявити як маленьке опенятко сиділо день на тому сидінню велосипедному (на фото видно, що то доросле сидіння а не м яке дитяче) і трусило його кожен день по 100 км. Н а палючому сонці. Ще раз повторюсь - для дорослої людини - ТАК! Класна подорож! Але не для такого маленького хлопчика. Всі ,кому розповідаю цю історію крутять пальцем біля скроні.
  • Vadoomka,
    після купівлі росіянами пивзаводу, нічого у технології виробництва пива не змінилось, чому воно стало гіршим не розумію, в кожного свої смаки. Тому не вводьте в оману людей.
  • sani_radom,
    Ви уважно прочитайте моє повідомлення і вкажіть будь-ласка де я кажу що якість погіршилась? Я як би навпаки пишу що серед лагерів та пілзнерів наше пиво одне з найкращих. А все інше я і сам знаю, працюю як і ви на комбінаті
  • Плавно перешли на пиво. Следующий комментарий- шестидесятый.
  • Для негативістів, критіків, песимістів та параноїків повідомляю: до сім'ї веломандрівників завітали журналісти з телебачення. Чекаєма на Ваші безглузді коментарі з приводу піару, гоніння за славою і таке інше.
  • Вашу карму! не встигли вихідні пройти, як пересралися lol Дівчата і далі корчать інтелектуалок, хлопці міряються піпіськами, а я так, просто хочу, щоб тут був 61 комент)
    Але я вас, чомусь, всіх люблю)) Разом веселіше ! ))
  • А это 62-е сообщение.
  • 123
    Коля,
    не слухайте ніяких негативістів , критиків , песимістів. Ви маєте чудову родину . Думаю , що Ваша дитина виросте гідною людиною. Більшість Вас підтримує. Ми за здоровий спосіб життя !
lol
Цитата  |   | 
18 липня 2012 07:47
-->
так, звичайно забороняю дитині дивитись те страхітя по телевізору, яке ви називаєте мультиками.

в еру безлімітного та швидкого інтернету можна вибирати які мультики показувати а які ні.
я не писав про комп'ютерні ігри, я писав про комп'ютер, а це дещо ширше.
ви напевно мали на увазі програмування чи сидіння в соціальних мережах так? що ще трьохрічна дитина може вміти робити на компьютері крім перегляду мультиків та гри в пізнавальні ігри? Чи у вас на компьютері стоять стрілялки та гонки? попробуйте поставити туда наприклад щось дійсно дитяче.
Що до їжі, це було припущення, чогось ви нічого не відповіли про вихлопні та угарні гази на дорозі, та про комарів
Маю здогадку що Ви і є Микола Ляпунов, тому і в "штикі" приймаєте всю критику і так захищаєте свою поїздку. Але потрібно бути трохи вихованішим, вас тут ніхто не ображав, а ваші натяки на "лсд" і мою недалекоглядність лиш посилюють про вас негативне відношення.
Цитата  |   | 
18 липня 2012 12:50
-->
На сайті заборонено:
3. Нецензурні вислови, висловлення порнографічного, еротичного чи сексуального характеру.


Перше попередження від модератора
Цитата  |   | 
18 липня 2012 19:11
-->
lol lol Не забудьте сохранить и перечитать на ночь)))

Не любят гонцы за славой критики, увы, лучшая защита-нападение. С активным отдыхом и здоровым образом жизни моей семьи все в порядке, не стоит так переживать. Я понимаю, что у всех разные материальные возможности, но здоровье моего ребенка для меня превыше всего и такое я бы не позволила.

ПС. Кстати, и очень рада, что попробовала пиво именно радомышльское, а не какую-нибудь Балтику вот тут реально есть чем гордиться жителям Радомышля.
Цитата  |   | 
19 липня 2012 15:33
-->
1 2 Назад Вперед